Novinky
Extra Online Media bude nově obchodně zastupovat ARBOmedia, část inzertního prostoru zůstane v režii EOM
15. 11. 2021 — Vydavatelství Extra Online Media (EOM) ukončilo několikaletou spolupráci s mediálním domem Czech News Center (CNC) spočívající v obchodním zastupování. Jeho novým partnerem se v novém roce stane provozovatel internetových médií a služeb, společnost ARBOmedia, s.r.o. (ARBO).
„Po letech cítíme, že je čas na změnu. ARBOmedia je silný hráč v obchodním zastupování médií a má velké know how. Věříme, že spolupráce nám přinese ještě větší obchodní úspěchy. Zároveň plánujeme další rozvoj vlastního obchodního týmu, část inzertního prostoru si budeme i nadále prodávat sami,“ vysvětluje obchodní ředitelka Extra Online Media Michaela Kačena.
ARBOmedia tím rozšíří své portfolio o weby Extra Online Media, které oslovuje více než 58 % internetové populace, konkrétně přes 5 milionu reálných uživatelů měsíčně. Provozuje weby eXtra.cz, Lifee.cz, G.cz, Toprecepty.cz, Extralife.cz a OneTV.cz.
Spolupráce bude nastavena tak, že část inzertního prostoru bude nabízet společnost ARBOmedia, část vlastní obchodní tým Extra Online Media. Výjimkou je však web Toprecepty.cz, který nadále zůstane ze 100 procent v režii obchodního týmu Extra Online Media. Jedničku mezi weby o vaření koupilo vydavatelství v loňském roce a v tom letošním se podařilo zásadně zvýšit jeho návštěvnost. Podle NetMonitoru jej navštěvuje 2,3 milionu uživatelů měsíčně, nabízí přes 60.000 receptů a registruje přes 100.000 kuchařů a kuchařek. Z hlediska počtu návštěv je 2x větší, než konkurenční projekty. V těchto dnech přichází na trh také s dvěma tištěnými video kuchařkami.
„Máme za sebou všichni velmi složitý rok, média nevyjímaje. Přesto se nám podařily úspěchy, například udělat z Topreceptů absolutní jedničku v kategorii webů, které se věnují vaření, a také výrazně navýšit inzertní příjmy eXtra.cz a Lifee.cz,“ doplňuje Michaela Kačena a připomíná, že velké úspěchy zaznamenalo vydavatelství i s weby G.cz a OneTV.cz, které „stvořily“ například hvězdy jako je TMBK a jeho Továrnu Na Debilno či Tři v jednom.
O ARBOmedia:
ARBOmedia je přední interaktivní mediální zastupitelství poskytující služby v oblasti displej, video a mobilní reklamy. Jako součást vlastní reklamní sítě nabízí produkty založené na prověřených technologiích pro podporu efektivní komunikace on-line reklamy.
O Extra Online Media:
Extra Online Media je internetový vydavatel oslovující více než 58 % internetové populace. Provozuje internetové tituly eXtra.cz, Lifee.cz, G.cz, Toprecepty.cz, Extralife.cz a OneTV.cz. Z dílny EOM vznikly hvězdy jako TMBK a jeho Továrna Na Debilno či Tři v jednom.

Games.cz redesignoval své webové stránky
28. 5. 2020 — Po téměř deseti letech přistupuje Games.cz k redesignu svých webových stránek.
Herně zpravodajský web GAMES.cz redesignoval své webové stránky. Cílem je nabídnout modernější vzhled a rychlejší načítání obsahu s důrazem na mobilní zařízení. Poslední úpravy webu proběhly v roce 2010. „Kompletní redesign vzhledu pro nás byl naprostou nutností, a to především v oblasti mobilního zobrazení. Celkově ale chceme dohnat současné trendy a posílit svou pozici na špičce české herní žurnalistiky. Kvalitní obsah potřebuje i odpovídající formu a věřím, že tu nyní máme,“ říká Aleš Smutný, šéfredaktor GAMES.cz.
„Hlavním požadavkem na nový vzhled a funkčnost bylo zatraktivnění poskytovaných informací a plnohodnotný a moderní vzhled na mobilech. Čtenář by se měl na stránce orientovat na první načtení a vědět, kde najde top obsah a kde každodenní zpravodajství. Jedním z dalších bodů redesignu bylo efektivnější umístění reklamy a souvisejícího obsahu. Video sekce, která se s příchodem Alžběty Trojanové posunula výrazně vpřed dostává na homepagi trvalé, náležitě exponované místo,“ dodává Aleš Smutný.
Podle dubnových dat průzkumu návštěvnosti NetMonitoru představovala měsíční návštěvnost GAMES.cz více než 300 000 reálných uživatelů. V kategorii gaming zpravodajství jde o druhý nejnavštěvovanější web českého internetu.
Společnost TISCALI MEDIA, a.s. která web vlastní a provozuje před týdnem spustila web Profigamers.cz, který doplňuje obsahově GAMES.cz o zpravodajství z prostředí esportu.
O TISCALI MEDIA:
TISCALI MEDIA, a.s. je tradičním provozovatelem internetových médií a služeb, které měsíčně oslovují více než 5,7 milionu uživatelů. Mezi projekty patří zpravodajský portál Tiscali.cz s aktualitami komentáři a rozhovory. Dále v portfoliu najdete specializovaný web o vědě Nedd.cz, největší a nejstarší web o počítačových hrách a videohrách Games.cz, web s největší databází celebrit a osobností Osobnosti.cz, ekonomicky a finančně zaměřený web Našepeníze.cz, web o filmech a filmovém průmyslu Dokina.cz, či úplnou novinku ze světa bojových sportů Fights.cz. Naší součástí jsou i populární služby jako Tiscali E-mail, datové uložiště Úschovna.cz, databáze hudebních textů Karaoketexty.cz nebo srovnávač cen energií Srovnám.cz.
Od roku 2014 je naší součástí společnost ARBOmedia, s.r.o., jedno z nejvýznamnějších mediálních zastupitelství na českém trhu, které v současné době obchodně zastupuje více než 80 webových projektů.

TISCALI MEDIA spouští web Profigamers.cz zaměřený na esport
21. 5. 2020 — Internetové vydavatelství TISCALI MEDIA spustilo webový projekt Profigamers.cz, který se zaměřuje na esport a esportové hry. Uživatelé se zde dozví novinky ze světa tohoto nového odvětví, přečtou výsledky turnajů a zápasů i profily jednotlivých hráčů a týmů. Zaměřujeme se na celou škálu her, v popředí samozřejmě s populárními hrami jako League of Legends, Fortnite, Counter-Strike: Global Offensive, Dota 2, Call of Duty, PUBG, Rocket League a další…
Po Fights.cz, Moulik.cz, Americanfootball.cz či CZHity.cz, které TISCALI MEDIA spustilo v roce 2019, se jedná o další novinku v portfoliu vlastněných projektů. „Pokračujeme dál v plánovaném růstu ve vlastních projektech. V našem portfoliu tento projekt zasáhne hlavně cílovou skupinu „muži 15-25 let“. Našim inzertním partnerům budeme tak moci nabídnout velký herní pack spojený s naším hlavním herním projektem GAMES.cz,“ říká Michal Kubík, CEO TISCALI MEDIA.
„V několika málo týdnech projekt dostane další samostatné sekce jako video-rozhovory či fotoreportáže z akcí. Šéfredaktorem serveru je Aleš Smutný, který v TISCALI MEDIA zároveň působí na pozici šéfredaktora GAMES.cz.
O TISCALI MEDIA:
TISCALI MEDIA, a.s. je tradičním provozovatelem internetových médií a služeb, které měsíčně oslovují více než 5,7 milionu uživatelů. Mezi projekty patří zpravodajský portál Tiscali.cz s aktualitami komentáři a rozhovory. Dále v portfoliu najdete specializovaný web o vědě Nedd.cz, největší a nejstarší web o počítačových hrách a videohrách Games.cz, web s největší databází celebrit a osobností Osobnosti.cz, ekonomicky a finančně zaměřený web Našepeníze.cz, web o filmech a filmovém průmyslu Dokina.cz, či úplnou novinku ze světa bojových sportů Fights.cz. Naší součástí jsou i populární služby jako Tiscali E-mail, datové uložiště Úschovna.cz, databáze hudebních textů Karaoketexty.cz nebo srovnávač cen energií Srovnám.cz.
Od roku 2014 je naší součástí společnost ARBOmedia, s.r.o., jedno z nejvýznamnějších mediálních zastupitelství na českém trhu, které v současné době obchodně zastupuje více než 80 webových projektů.

ARBOmedia rozšiřuje portfolio o největší online kuchařku tuzemského trhu Toprecepty.cz
25. 11. 2019 — Mediazastupitelství ARBOmedia zahájilo exklusivní spolupráci s portálem Toprecepty.cz, a dále tak rozšiřuje nabídku zastupitelství v segmentu vaření. Největší tuzemská „online kuchařka“ osloví měsíčně 1,8 milionu reálných uživatelek a uživatelů dle Netmonitoru.
Portál Toprecepty.cz je největší ve své kategorii. Uživatelé zde najdou nekonečnou inspiraci, co dobrého uvařit od tisíců kuchařek a kuchařů přehledně členěných do kategorií. Vyhledávat mohou uživatelé zároveň podle surovin, sledovat videorecepty, nebo se nechat inspirovat receptem náhodným.
„Projekt Toprecepty.cz velmi vhodně doplňuje naše portfolio. V segmentu vaření je největším na trhu a nyní můžeme svým klientům a partnerům nabídnout opravdu velký zásah, říká CEO ARBOmedia, s.r.o. Petr Jaroš.
ARBOmedia, s.r.o.
ARBOmedia je přední interaktivní mediální zastupitelství poskytující služby v oblasti displej, video a mobilní reklamy. Jako součást vlastní reklamní sítě nabízí produkty založené na prověřených technologiích pro podporu efektivní komunikace on-line reklamy. Zajišťuje odborné poradenství, širokou škálu služeb a komplexní portfolio produktů pro efektivní a cílené marketingové řešení. V současné době spravujeme více než 94 webových projektů.

Do vedení TISCALI MEDIA, a.s. jde Jakub Stárka. Zodpovědný bude za technologie.
1. 10. 2019 — Součástí vedení TISCALI MEDIA, a.s. se od 1.10. stává Jakub Stárka. Zodpovědný bude za technologie a vývoj společnosti. Stárka působí v TISCALI již od dubna 2010. Nastoupil na pozici Software Developer a podílel se tak na vývoji většiny produktů, které Tiscali provozuje a vlastní. Od května 2017 působí ve společnosti na pozici Development manager a je zodpovědný za tým lidí, který weby a aplikace vyvíjí.
„Posun Jakuba do vedení naší společnosti je logickým krokem a neumím si představit lepší volbu. Téměř od začátku je Jakub součástí a zná TISCALI opravdu dobře. Velká část našich klientů s námi spolupracuje nejen formou nákupu reklamního prostoru, ale jsme i technologický partner. V této oblasti chceme v budoucnu hodně růst, ale také hodně investovat. Jakub zastřeší kompletně technologickou a vývojovou část, a to jak uvnitř společnosti, tak i ven“, říká Michal Kubík, CEO TISCALI MEDIA, a.s.
„Pro TISCALI MEDIA pracuji téměř 10 let. Změna pozice pro mě znamená více zodpovědnosti, ale také více výzev. Z malého vývojového týmu, který dříve dělal co mohl, aby udržel základní služby TISCALI se stal tým, který velikostí dominuje struktuře TISCALI. Mojí prací a vizí bude toto rozvíjet dál“, říká Jakub Stárka CIO TISCALI MEDIA, a.s.
O TISCALI MEDIA:
TISCALI MEDIA, a.s. je tradičním provozovatelem internetových médií a služeb, které měsíčně oslovují více než 5,7 milionu uživatelů. Mezi projekty patří zpravodajský portál Tiscali.cz s aktualitami komentáři a rozhovory. Dále v portfoliu najdete specializovaný web o vědě Nedd.cz, největší a nejstarší web o počítačových hrách a videohrách Games.cz, web s největší databází celebrit a osobností Osobnosti.cz, ekonomicky a finančně zaměřený web Našepeníze.cz, web o filmech a filmovém průmyslu Dokina.cz, či úplnou novinku ze světa bojových sportů Fights.cz.
Naší součástí jsou i populární služby jako Tiscali E-mail, datové uložiště Úschovna.cz, databáze hudebních textů Karaoketexty.cz nebo srovnávač cen energií Srovnám.cz.
Od roku 2014 je naší součástí společnost ARBOmedia, s.r.o., jedno z nejvýznamnějších mediálních zastupitelství na českém trhu, které v současné době obchodně zastupuje více než 80 webových projektů.

TISCALI MEDIA vstoupí na zahraniční trhy s mezinárodní mutací projektu Úschovna.cz
20. 9. 2019 — Online vydavatelství TISCALI MEDIA, a.s. chce své desetileté výročí oslavit vstupem na zahraniční trhy. Prvním projektem bude služba, kterou provozují na tuzemském trhu pod názvem Úschovna.cz. Pro anglicky mluvící země změní název na SendElephant.com.
Úschovna.cz patří mezi nejúspěšnější platformy, což dokládá loňský meziroční nárůst o více než 40 procent v počtu poslaných zásilek i úspěch v anketě Křišťálová lupa v kategoriích Cena popularity a Nástroje a služby. „Poslední měsíce jsme pracovali na zázemí pro větší trhy, než je ten český. Nyní máme vše připraveno a dá se říct, že jen ladíme detaily,“ říká Michal Kubík, CEO společnosti TISCALI MEDIA, a.s.
„Daří se nám svou pozici neustále upevňovat prostřednictvím akvizic a nových projektů, přičemž mezi nejvýznamnější z nich patří majetkový vsup do mediálního zastupitelství ARBOmedia, s.r.o. v roce 2014. Zároveň významný podíl na růstu příjmů dosahujeme také díky
RTB ve spolupráci s Yield platformou Performax.cz,“ říká Karel Brýna, obchodní ředitel TISCALI MEDIA, a.s., který ve firmě působí již od roku 2012.
Společnost za rok 2018 vykázala obrat 92 milionů korun a letos usiluje o prolomení pomyslné hranice 100 milionů. Velmi dobré výsledky z první poloviny roku naznačují, že se rozhodně nejedná o nereálný cíl. Stanovený plán se již teď daří plnit na 112 procent, což je ve srovnání s loňským rokem nárůst o 20 %.
Velkou roli přitom hraje právě media zastupitelství ARBOmedia, s.r.o., které je jedním z největších hráčů na českém online trhu a mediální dům TISCALI MEDIA v něm vlastní majoritní podíl. V současné době obchodně zastupuje více než 100 webů a portfolio se nadále rozšiřuje. „Pro naše partnery se snažíme nebýt jen klasickým obchodním zastoupením, ale i technickou podporou v oblasti RTB, kde díky naší dceřiné společnosti Performax, s.r.o., umíme nabídnout služby, které konkurence nemá,“ prozrazuje Petr Jaroš, CEO ARBOmedia, s.r.o.
O společnosti:
TISCALI MEDIA, a.s. patří do skupiny Dignity, kterou s obratem dosahujícím téměř 500 milionů korun ročně vlastní podnikatel Kamil Koupý. Kromě mediálního domu TISCALI MEDIA do ní patří mediazastupitelství ARBOmedia, výkonnostní agentura Performio.cz, yield platforma Performax.cz, technologická firma AntiAdblock.com a ecommerce společnost Bonus Bona, která provozuje eshopy VeseleZvire.cz, ROGZ.cz, Zubnikartacek.cz a Zehlicky.cz.

TISCALI MEDIA spouští web Moulik.cz zaměřený na zvířata
5. 7. 2019 — Internetové vydavatelství TISCALI MEDIA spustilo webový projekt Moulik.cz. Jedná se obsahový web o domácích a volně žijících zvířatech z celého světa. Zároveň obsahuje největší volně dostupnou databázi se všemi dostupnými informacemi o více než 200 000 živočišných druzích.
Po Osobnosti.cz, Karaoketexty.cz, Games.cz, Dokina.cz, či Fights.cz, které TISCALI MEDIA vlastní, se jedná o další databázový server spojený s obsahem. „Pokračuje dál v plánovaném růstu ve vlastních projektech. V našem portfoliu tento projekt zasáhne hlavně cílovou skupinu „ženy“. Takto budeme nabízet našim inzertním partnerům a stejně jako Fight.cz a další projekty bude Mouli.cz financován z reklamních příjmů,“ říká Michal Kubík, CEO TISCALI MEDIA.
„V několika málo týdnech projekt dostane další samostatné sekce. První z nich bude Atlaszviřat, který obsahuje více než 200 000 živočišných druhů, dodává Kubík.
Šéfredaktorem serveru je Alina Koupá, která v TISCALI MEDIA zároveň působí na pozici šéfredaktorky Tiscali.cz.
O TISCALI MEDIA:
TISCALI MEDIA, a.s. je tradičním provozovatelem internetových médií a služeb, které měsíčně oslovují více než 5,7 milionu uživatelů. Mezi projekty patří zpravodajský portál Tiscali.cz s aktualitami komentáři a rozhovory. Dále v portfoliu najdete specializovaný web o vědě Nedd.cz, největší a nejstarší web o počítačových hrách a videohrách Games.cz, web s největší databází celebrit a osobností Osobnosti.cz, ekonomicky a finančně zaměřený web Našepeníze.cz, web o filmech a filmovém průmyslu Dokina.cz, či úplnou novinku ze světa bojových sportů Fights.cz. Naší součástí jsou i populární služby jako Tiscali E-mail, datové uložiště Úschovna.cz, databáze hudebních textů Karaoketexty.cz nebo srovnávač cen energií Srovnám.cz.
Od roku 2014 je naší součástí společnost ARBOmedia, s.r.o., jedno z nejvýznamnějších mediálních zastupitelství na českém trhu, které v současné době obchodně zastupuje více než 80 webových projektů.

Koupého vydavatelství TISCALI MEDIA spouští web o bojových sportech Fights.cz
5. 6. 2019 — Internetové vydavatelství TISCALI MEDIA spustilo webový projekt Fights.cz, český sportovní web, který se zaměřuje na MMA a veškeré dění kolem něj. Čtenáři se zde dočtou novinky, analýzy a komentáře ze světa mixed martial arts.
Web se zaměřujeme na českou i zahraniční scénu, především pak organizace UFC, Oktagon, XFN, One Championship, Rizin či Bellator. Web zároveň disponuje masivní databází téměř dvou set tisíc bojovníků MMA z celého světa.
Po Osobnosti.cz, Karaoketexty.cz, Games.cz či Dokina.cz, které TISCALI MEDIA vlastní, se jedná o další databázový server spojený s obsahem. „V České republice není moc projektů, které by se specializovaly na MMA v takové míře, v jaké chceme my. Zájem o bojové sporty světově raketově roste a toho jsme chtěli využít. Na projektu jsme pracovali zhruba rok. Pilířem webu je databáze bojovníků, organizací a eventů MMA (cca 480 000 záznamů). V našem portfoliu tento projekt zasáhne hlavně mužskou cílovou skupinu. To nabídneme i našim inzertním partnerům, projekt tedy bude živ z reklamních příjmů,“ říká Michal Kubík, CEO TISCALI MEDIA.
„V několika málo týdnech projekt dostane další samostatné sekce, jako videorozhovory, reportáže z akcí, či fotogalerie z galavečerů,“ dodává Kubík.
Šéfredaktorem serveru je Aleš Smutný, který v TISCALI MEDIA zároveň působí na pozici šéfredaktora Games.cz. Smutný má za sebou patnáct let žurnalistické práce pro webové i tištěné magazíny a MMA patří mezi jeho zájmy. Hlavním redaktorem je Antonín Klas, který je bývalým amatérským zápasníkem v thajském boxu, sedm let se věnuje sportovní novinařině a působil například jako zpravodaj Eurosportu.
O TISCALI MEDIA:
TISCALI MEDIA, a.s. je tradičním provozovatelem internetových médií a služeb, které měsíčně oslovují více než 5,7 milionu uživatelů. Mezi projekty patří zpravodajský portál Tiscali.cz s aktualitami komentáři a rozhovory. Dále v portfoliu najdete specializovaný web o vědě Nedd.cz, největší a nejstarší web o počítačových hrách a videohrách Games.cz, web s největší databází celebrit a osobností Osobnosti.cz, ekonomicky a finančně zaměřený web Našepeníze.cz, web o filmech a filmovém průmyslu Dokina.cz, či úplnou novinku ze světa bojových sportů Fights.cz. Naší součástí jsou i populární služby jako Tiscali E-mail, datové uložiště Úschovna.cz, databáze hudebních textů Karaoketexty.cz nebo srovnávač cen energií Srovnám.cz.
Od roku 2014 je naší součástí společnost ARBOmedia, s.r.o., jedno z nejvýznamnějších mediálních zastupitelství na českém trhu, které v současné době obchodně zastupuje více než 80 webových projektů.

TISCALI MEDIA, a.s. založila bemore, spustila PRpohotovost.cz
10. 4. 2019 — Společnost TISCALI MEDIA, a.s. spustila 1.4. novou vnitropodnikovou značku bemore, která umožní svým zaměstnancům společně realizovat nápady a projekty zaměřené na internet. Jako první vlaštovku vnitropodnikové značky spouští projekt PRpohotovost.cz https://www.prpohotovost.cz/
Lidé, kteří pracují v TISCALI MEDIA/ARBOmedia mají velmi dobré nápady a někdy je zkouší realizovat mimo naši společnost. Často jim ale chybí čas, peníze i vývojové kapacity. Zaměstnáváme přes 100 lidí a jsme tedy schopni takové projekty, pokud nám dávají smysl, realizovat poměrně rychle. V rámci bemore dáme všem z našich řad šanci stát se hlubší součástí firmy. Pokud bude projekt úspěšný, jeho iniciátoři mohou mít podíl na zisku, nebo v případě že projekt bude pod samostatnou společností, mohou se stát partnery (podílníky), říká Michal Kubík, CEO TISCALI MEDIA, a.s.
Prvním projektem spuštěným pod „motivačním“ programem bemore je PRpohotovost.cz. Vznikal zhruba 6 měsíců, zatím jako produkt pro partnery a klienty TISCALI MEDIA/ARBOmedia v rámci nákupu reklamních kampaní.
Hodně klientů chce pro svou komunikaci použít klasické PR články, případně SEO články. Často ale neví, jak mají texty vypadat a většinou postrádají pro média tolik potřebnou čtivou formu. PRpohotovost.cz využije interních i externích redaktorů TISCALI MEDIA a bude tak klientům a partnerům schopna dodat články ve velmi krátkém čase a garancí, že článek psal schopný copywriter, říká Beata Albertová, Key Account Manager TISCALI MEDIA a iniciátorka projektu.
O PRpohotovost.cz:
Chcete zaujmout mediální trh? Jsme skupina specializovaných redaktorů a kreativců ze společnosti TISCALI MEDIA, která vám s tím pomůže. Umíme PR články z oblasti zdraví, financí, byznysu, lifestyle, auto-moto i herního světa. A umíme je napsat čtivě a poutavě.
O TISCALI MEDIA, a.s.:
Skupina TISCALI MEDIA, a. s. je tradičním provozovatelem internetových médií a služeb, které měsíčně oslovují 5,7 milionu uživatelů. Kromě vlastního zpravodajství, komentářů a rozhovorů nabízí i specializované weby o vědě (Nedd.cz), videohrách (Games.cz), celebritách (Osobnosti.cz), financích (Našepeníze.cz) a filmech (Dokina.cz). Součástí skupiny jsou i populární služby jako Tiscali E-mail, datové úložiště Úschovna.cz nebo srovnávač energií Srovnám.cz. Od roku 2014 patří do skupiny i společnost ARBOmedia, s.r.o., jedno z nejvýznamnějších mediálních zastupitelství na českém trhu.

Nový reklamní formát na Uschovna.cz
24. 10. 2018 — Společnost TISCALI MEDIA, a.s., 100% vlastník služby Uschovna.cz, spustil nový reklamní formát. Jedná se o vylepšení reklamní pozice Fullbranding o videoformát. Název reklamní pozice, který najdou klienti v ceníku je VideoFullBranding.
Jedním z prvních klientů, kteří tento formát vyzkoušeli je Mercedes pro svou kampaň na nové kombi Třídy C.
Velkou novinkou letošního podzimu je možnost k velké reklamní ploše na Úschovně přidat i nový formát VideoFullBranding, který nijak neomezuje uživatele při nahrávání a přenosu zásilek, a z hlediska inzerenta umožňuje využít populární formu inzerce „video“, říká Karel Brýna, obchodní ředitel TISCALI MEDIA, a.s.
O Uschovna.cz
Posílejte zdarma až 25 GB fotek, videí nebo čehokoliv si vzpomenete. Data u nás zůstanou online k vyzvednutí po dobu 14 dní. A kolikrát je můžete stáhnout? Každý příjemce obdrží svůj vlastní link, ze kterého si je může stáhnout třicetkrát. Link obdržíte i vy, jako odesílatel.
O TISCALI MEDIA, a.s.:
Skupina TISCALI MEDIA, a. s. je tradičním provozovatelem internetových médií a služeb, které měsíčně oslovují 5,7 milionu uživatelů. Kromě vlastního zpravodajství, komentářů a rozhovorů nabízí i specializované weby o vědě (Nedd.cz), videohrách (Games.cz), celebritách (Osobnosti.cz), financích (Našepeníze.cz) a filmech (Dokina.cz). Součástí skupiny jsou i populární služby jako Tiscali E-mail, datové úložiště Úschovna.cz nebo srovnávač energií Srovnám.cz. Od roku 2014 patří do skupiny i společnost ARBOmedia, s.r.o., jedno z nejvýznamnějších mediálních zastupitelství na českém trhu.
